Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Rozumím
MENU

Doprava a platba

Výrobky, které naleznete na našem eshopu eshop.podoest.cz, Vám rádi zašleme v rámci České republiky prostřednictvím Zásilkovny a PPL, případně přes Českou poštu. Zboží si můžete vyzvednout i osobně na naší pobočce nebo si jej v rámci Prahy a blízkého okolí nechat od nás zdarma dovézt.

Po individuální dohodě je možné zboží zaslat i v rámci EU.

ZÁSILKOVNA

U tohoto přepravce máte možnost výběru ze dvou způsobů doručení.
- na pobočku Z-Point, kdy bude pro Vás balíček připravený na jednom z více než 2 000 odběrných míst. Pobočku si zvolíte sami.
- doručení na adresu, v tomto případě Vám ale nedokážeme přesně říci, který přepravce Vám zásilku doručí, protože společnost Zásilkovna využívá mimo svých řidičů také v některých regionech jiné přepravce – DPD, INTime, Českou poštu

Zásilkovna – odběrné místo…………….....69,- Kč
Zásilkovna – doručení na adresu……....99,- Kč
Dobírka příplatek…………………………….......50,- Kč
Doprava nad 4 000,- Kč zdarma

Zásilkovna mimo ČR..................................120,- Kč


PPL

Tento přepravce Vám doručí balíček přímo na Vaši adresu. V den doručení Vás bude informovat prostřednictvím SMS
PPL…………………………………………………...........109,- Kč
Dobírka příplatek…………………………….......50,- Kč
Doprava nad 4 000,- Kč zdarma


ČESKÁ POŠTA

Můžete si zvolit, zda chcete Balík na poštu nebo Balík do ruky.
Česká pošta…………………………………….........150,- Kč
Dobírka příplatek…………………………….......50,- Kč


OSOBNÍ ODBĚR

Svou objednávku si můžete vyzvednout osobně na naší pobočce Lípová 10, Praha 2. Platit zde můžete kartou i hotově.
Osobní odběr………………………………….......zdarma


DOVOZ DO 50KM OD PRAHY

Boty Vám rádi dovezeme v okruhu 50km od Prahy. Osobně přivezeme nejen obuv, kterou si vyberete, ale i další čísla a modely, abyste si mohli vše v klidu domova vyzkoušet, neplatíte nic předem a vyhnete se vracení nevhodných čísel. Termín spolu domluvíme telefonicky, nejčastěji jezdíme v pátek či o víkendech.


VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Pokud Vám boty nesednou a vy se rozhodnete je vrátit, můžete je zaslat mimo jiné i přes Zásilkovnu v rámci reklamačního asistenta. Stačí, když na kteroukoli pobočku Zásilkovny přinesete zabalenou obuv a nadiktujete číslo 90600223. Pracovník pobočky vytiskne štítek a nalepí jej na balíček. O nic více se již starat nemusíte. Za tuto službu Vám od vrácené částky odečteme 45,- Kč.

Reklamační asistent (ČR)……………………….........45,- Kč

Reklamačení asistent (ostatní země EU).....69,- Kč